Κατηγορία (el-gr)

Το Ξενοδοχείο Σεβίλη είναι ένα προσεγμένο συγκρότημα που ακολουθεί την παραδοσιακή Πηλιορείτικη αρχιτεκτονική, ντυμένο με άσπρο χρώμα και περιτριγυρισμένο από έναν όμορφο κήπο, θεωρείται το ιδανικό κατάλυμα για τις διακοπές σας στο Πήλιο. Το Ξενοδοχείο διαθέτει μια πλακόστρωτη αυλή με κληματαριά, όπου κανείς μπορεί να απολαύσει το πρωινό του, καφέ, αναψυκτικά, σάντουιτς να ηρεμήσει ψυχικά και σωματικά και να πει στον εαυτό του: θα έρθω πάλι.

Το Ξενοδοχείο βρίσκεται στο κέντρο του Αγίου Ιωάννη-Πηλίου, προσφέροντας συναρπαστική θέα στο απέραντο πέλαγος.

Όλα τα δωμάτια διαθέτουν κληματισμό, ψυγείο, τηλεόραση και μπαλκόνι με δωρεάν Wi-Fi στους κοινόχρηστους χώρους του. Εκείνο που διακρίνει το ξενοδοχείο είναι τα ευρύχωρα δωματιά και μπάνια του όπως και το ήσυχο περιβάλλον του.

Η βραβευμένη με γαλάζια σημαία παραλία του Αγίου Ιωάννη απέχει 50μ. από το ξενοδοχείο και προσφέρει θαλάσσια ποδήλατα, βάρκες και κανό προς ενοικίαση.

Στο κέντρο του χωριού υπάρχουν παραδοσιακές ταβέρνες και εστιατόρια.

1. Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων

Κάθε παράπονο που θα υποβάλλεται θα μελετάται διεξοδικά
Θα υπάρχει δίκαιη αντιμετώπιση προς τον ενδιαφερόμενο και προς οποιοδήποτε άτομο του Προσωπικού / Ανθρώπινου Δυναμικού στο οποίο πιθανόν να γίνεται αναφορά στο παράπονο.
Θα τηρείται πάντα η προστασία προσωπικών δεδομένων όπως αυτή καθορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον σχετικό Νόμο.
Τα παράπονα θα καταγράφονται και θα αναλύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για τον εντοπισμό και την επίλυση προβληματικών διαδικασιών και πρακτικών και την αποφυγή επαναλαμβανόμενων παραλείψεων.
Το Προσωπικό του ξενοδοχείου θα εκπαιδεύεται συνεχώς και θα έχει άμεση πρόσβαση στην πολιτική διαχείρισης των παραπόνων, με στόχο πάντοτε την αποτελεσματική διαχείριση τους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο, η Διεύθυνση και το Προσωπικό αναγνωρίζουν το δικαίωμα για υποβολή παραπόνου και είναι προσηλωμένοι στον στόχο για δίκαιη και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που πιθανόν να προκύπτουν από τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

2. Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων

Η διατύπωση παραπόνου ή σημείου προς βελτίωση από διαμένοντες, επισκέπτες και προσωπικό, μπορεί να γίνει:
είτε προφορικά, κατά τη διάρκεια της παροχής υπηρεσιών στους διαμένοντες ή στα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη είτε μέσω επιστολής ή σχετικού εγγράφου, το οποίο ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης μπορεί να αποστείλει απ’ ευθείας στο ξενοδοχείο
είτε γραπτώς κατά την παρουσία του ενδιαφερόμενου στο ξενοδοχείο, όπου σε συγκεκριμένες θέσεις stands είναι τοποθετημένο το “Έντυπο για την Υποβολή Παραπόνων – Προτάσεων Βελτίωσης”, όπου ο ενδιαφερόμενος τα παραλαμβάνει, τα συμπληρώνει και κατόπιν τα τοποθετεί με ειδικό φάκελο στα ειδικά κυτία συλλογής αυτών
συγχρόνως παράπονο ή σημείο προς βελτίωση μπορεί να διατυπωθεί και από μέλος του προσωπικού, ακολουθώντας τα σχετικά αναφερόμενα στη Διαδικασία «Μη Συμμορφώσεων / Διορθωτικών και Προληπτικών Ενεργειών»,
επιπρόσθετα, παράπονα προς το ξενοδοχείο ενδέχεται να διατυπωθούν, έμμεσα, μέσω των ερωτηματολογίων ικανοποίησης που αποστέλλονται από τα ενδιαφερόμενα μέρη, σύμφωνα με τη διαδικασία «Μέτρηση Ικανοποίησης Ενδιαφερομένων Μερών».

3. Χρονική διάρκεια διεκπεραίωσης παραπόνων

Αν η απάντηση στο παράπονο δεν είναι εφικτό να δοθεί άμεσα, η διερεύνησή του θα γίνεται εντός των παρακάτω χρονικών πλαισίων:
Αποστολή βεβαίωσης παραλαβής παραπόνου εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Το παράπονο θα διερευνάται εντός 15 εργάσιμων ημερών και θα αποστέλλεται στη συνέχεια η απάντηση.
Σε μεμονωμένες περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για ενδελεχή διερεύνηση, θα αιτούμαστε γραπτώς παράταση. Στην επιστολή θα αναφέρουμε, εκτός από τις επιπρόσθετες πληροφορίες που πιθανόν να χρειαστούμε, τις ενέργειες στις οποίες έχουμε ήδη προβεί και τις ενέργειες που πρόκειται να γίνουν για την ολοκλήρωση της διερεύνησης, ώστε η ενημέρωση να είναι πλήρης.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας!
Παρακαλώ εισάγετε το email σας!
Παρακαλώ εισάγετε το Τηλέφωνο!
Write your message!

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΕΒΙΛΛΗ

ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΠΗΛΙΟΥ

ΤΗΛ. 24260-31238,

FAX. 24260-31122

E-MAIL. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το Ξενοδοχείο Σεβίλη προσφέρει κλιματιζόμενα δωμάτια με δωρεάν Wi-Fi και ιδιωτικό μπαλκόνι στο κέντρο του Αγίου Ιωάννη.

Όλα τα δωμάτια διαθέτουν:

  • ιδιωτικό μπάνιο,
  • ψυγείο,
  • τηλεόραση,
  • Αυτόνομο κλιματισμό
  • και μπαλκόνι.